بازیگر فیلم 'آمین خواهیم گفت' : حاضر به پذیرش هر نقشی در سینما نیستم
نوشته شده توسط : gogos

'آزاده زارعی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: هرچند تا پیش از ایفای این نقش در بخش های دیگر صنعت سینما مشغول به كار بودم اما هرگز بازیگری را دوست نداشتم اما وقتی ایفای نقش یك پسر به من پیشنهاد شد، برای پذیرش كار وسوسه شدم.

وی كه برای نخستین بار به عنوان بازیگر مقابل دوربین قرار گرفته است، تاكید كرد كه در سینمای ایران كمتر اتفاق می افتد كه یك بازیگر زن نقش جنس مخالف خود را بازی كند.

زارعی افزود: بیشتر بازیگران زن سینمای ایران ترجیح می دهند كه در نقش های فاتنزی و فضاهای مبله حضور داشته باشند و اگر قرار بود روزی یكی از همین نقش ها به من پیشنهاد شود، هرگز حاضر به بازیگری نبودم.

وی با ابراز خرسندی از اینكه در نخستین تجربه بازیگری اش در نقشی متفاوت كه كمتر بازیگر زنی آن را می پذیرد، ظاهر شده است، اظهار داشت: وقت آن رسیده است كه توانایی خود را برای ایفای نقش یك دختر محك بزنم.

بازیگر فیلم سینمایی 'آمین خواهیم گفت' نحوه انتخاب و حضورش در این اثر سینمایی را اتفاقی خواند و گفت: سامان سالور كارگردان این فیلم در یك محفل دوستانه به طور اتفاقی به فكر ساختن فیلمی افتاد كه یك دختر نقش یك پسر را بازی كند و در همان زمان پیشنهاد ایفای این نقش را به من داد.

زارعی با تاكید بر اینكه برای نزدیك شدن به شخصیت 'اصغر' در این فیلم سینمایی مجبور شده است مدتها برای كلفت شدن صدا و انجام حركات پسرانه تمرین كند تا از عهده ایفای این نقش برآید، اظهار داشت: حتی نگاه پسران متفاوت از دختران است كه این تفاوت ها كار را سخت می كرد.

وی در پاسخ به این سوال كه آیا در آینده نیز به وسواس خود در عرصه انتخاب نقش ها ادامه خواهد داد و یا روزی ممكن است در نقش های فانتزی و گیشه پسند ظاهر شود، گفت: من كار بازیگری را سخت آغاز كردم و به همین خاطر مجبور نیستم هر نقشی را بپذیرم.

زارعی تاكید كرد: آنقدر صبر خواهم كرد كه یك نقش خوب برای بازیگری به من پیشنهاد شود.

فیلم سینمایی 'آمین خواهیم گفت' روزگذشته در جریان سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر در برج میلاد برای اصحاب رسانه و منتقدان سینما به نمایش درآمد.

این جشنواره تا 23 بهمن ماه ادامه دارد.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: انگور چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: